Thursday, November 23, 2006

Thanksgiving


Today is Thanksgiving Day in the USA. I'm thankful for my little dog who has been my companion for 15 years. She is fearless, intrepid and a real go-getter. She's also incredibly cute and a cuddly little beast. She's 15 pounds of love and mischief, and on cold nights I think of her as a fur-clad hot water bottle. She's a Dallas dog.

Happy Thanksgiving, y'all!

13 Comments:

Blogger Fathairybastard said...

Paradise, layin' in the sun, chillin.

12:43 AM  
Anonymous Anonymous said...

I bet she is thankful for having you as a friend :) HAPPY THANKSGIVING!

2:30 AM  
Blogger Kate said...

Wonderful companion. And, Happy Thanksgiving to you, too.

6:04 AM  
Blogger Myron said...

Pets, ain't they wonderful? Gives you something to focus on besides your own self. Which, in my case, gets too much focus anyway.

8:16 AM  
Blogger Annie said...

Phlegm, I give thanks for your visits and comments on my blog. You always have something astute to say.

Blessings on you and your cute pup. Annie

9:40 AM  
Blogger phlegmfatale said...

fathairybastard - indeed. It's a regular doggie paradise around here!

kris - I just hope she has a happy life. I do my best

kate - Yes, she's a good little friend. Thank you, and Happy Thanksgiving yourself!

myron - Yup, the sun rises and sets with my doglet. Yeah, I always say she really taught me how to love. The thing I learned is you have to love the pet more than any material possession they might destroy. Mission accomplished.

annie - Wow - that's a lovely thing to say - thank you so much! Thanks for your lovely blog, too.

10:31 AM  
Blogger Meg Nakagawa said...

Phlegmy, what does Doglet get for her Thanksgiving meal? Have a great day/weekend!

12:58 PM  
Blogger phlegmfatale said...

meg - the doglet got the usual: kibble from Muenster natural dog food, a glucosamine chew and a meaty bone treat. She's always happy with her diet, although she'll rabidly try to get at whatever people food she can, if you look the other way.

7:32 PM  
Anonymous Anonymous said...

Is she a Jack Russel?

7:56 PM  
Blogger Ame said...

Hey Phlegm...found you some roundabout way from another blog....probably MB's up above! ;-) Very sweet little pooch! Come visit SCDP sometime! =) PS: You DO know what's green and skates backwards, right? Heard that one? If not...let me know and I'll fill ya in! It has relevance! LOL!

1:02 AM  
Blogger phlegmfatale said...

mountainboy - yup, and she's my little 15-year old baby.

ame - thanks! She is a sweet doggie. Now I'm dying to know what's green and skates backwards!

1:24 AM  
Blogger Ame said...

Oh nooooooooooooo! You don't knooooooooooooow...don't sweat it...it's an old joke...and I'm sure I've heard it for a long time cuz the subject of the joke is from my town here...the answer is Peggy Phlegm! AAAAAAAAACK! I know-I know...baaaaaaaaaaaaaad! LOL! =)

1:31 AM  
Blogger phlegmfatale said...

ame - OMG - that's in such bad taste! YUK! YUK! I LOVE it! Peggy Fleming was such a lovely skater - so feminine and graceful on the ice. I love a terrible pun.

1:35 AM  

Post a Comment

<< Home

Links